אין תוצאות.
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים

מוסכים בצפון 

כמעל כל אחד מאיתנו הגיע למוסך לפחות פעם בחייו ורובנו מגיעים למוסך פעם בשנה ואף יותר. ביקור במוסך יכול להיות מעיק למדי מכיוון שזהו תחום שרוב האנשים לא מבינים בו, אך אם יש לכם מוסך איכותי, מקצועי ואמין, הביקור בו יכול להיות גם חוויה נעימה. באיזור הצפון ובמיוחד בקריית שמונה, חיפה, עכו, נהריה וערים ויישובים נוספים בסביבה, יש לא מעט מוסכים מקצועיים במיוחד. מידעפון - מדריך העסקים של הצפון, יכול לסייע לכם להגיע אל המוסכים המוצלחים במיוחד. עוד על מוסכים בצפון בכתבה הבאה.


אילו מוסכים מובילים יש בצפון?

 באמצעות מידעפון מדריך העסקים והתושבים של הצפון תוכלו להגיע אל מוסכים מובילים בצפון כדוגמת: אור הצפון, מוסך ביטון בגליל, מוסך הגליל העליון, מוסך א.ד.מ., מוסך דן, מוסך דפנה - עופר שירותי רכב,, מוסך דמרי, מוסך האומן פחחות וצבע לרכב, מוסך חרמון, מוסך יסוד המעלה, מוסך מחניים,מוסך אל-רום, מוסך מלכיה, מוסך מעיין ברוך, מוסך מרכבה בקיבוץ שניר, מוסך סופר רכב-ק"ש, מוסך שדה נחמי, מוסך שי שירותי רכב, מוסך שרוני מוטורס, ערן אופנועים - המרכז הגדול לאופנועים, פולריס צפון - מוסך מורשה שירות ומכירה, ועוד. מוסכים אלה ועוד נחשבים לאיכותיים, אמינים ולכאלה שניתן לסמוך עליהם. במוסכים הללו תוכלו לעשות טיפולים מגוונים לרכב שלכם - טיפולי עשרת אלפים, הכנות לטסט, טיפולים תקופתיים ועוד. איזור הצפון הוא איזור גדול באופן יחסי והדרך הנוחה ביותר להגיע ממקום למקום היא באמצעות הרכב. לכן, יש חשיבות לבעלי המקצוע העוסקים בתחום זה וכמובן גם לרמה של המוסכים באיזור. האיכות, המקצועיות והאמינות של המוסכים בצפון, יהפכו את החיים שלכם לנוחים יותר!


כיצד יש לבחור מוסכים בצפון? 

כאשר בוחרים מוסך, נושא האמינות הוא אולי החשוב ביותר, לא פחות מאשר המחיר. מוסך אמין יחסוך לכם כסף רב, ולא יתקן דברים שהוא לא צריך לתקן... מומלץ מאוד להשוות מחירים בין לפחות 2-3 מוסכים, ואת זה ניתן לעשות בקלות באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון המאגד את מיטב העסקים באיזור זה. שימו דגש על הוותק של המוסך, הניסיון של בעלי המקצוע שבו, וכמובן - ההתרשמות שלכם מהמנהל. מומלץ להגיע למוסך שקיבלתם לגביו המלצות טובות מאנשים שאתם סומכים עליהם או ממידעפון. וכמובן - חשוב מאוד גם להשוות מחירים מכיוון שהתחרות בתחום זה, במיוחד באיזור הצפון היא גבוהה ויש פערים בין המחירים אותם גובים המוסכים השונים. סקר שוק מעמיק יחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים!